Harajuku – Zakupy w Japonii

harajuku 01 pl-01

HARAJUKU jest jednym z moich ulubionych miejsc w Tokyo.

harajuku02
Ulica TAKESHITA

Japonia to nie tylko wspaniała kultura i tradycja, malownicze krajobrazy, niesamowite budynki, miejsce gdzie technologia i tradycja tak świetnie się ze sobą komponują. To także miejsce gdzie słowo “zakupy” nabiera nowego znaczenia.

Podczas mojej pierwszej wizyty w kraju mojego męża miałam okazję odwiedzić wiele wspaniałych miejsc, doświadczyć japońskiej kultury, a także pójść na zakupy. Jestem osobą, która absolutnie uwielbia zakupy i modę (zwłaszcza japońską i koreańską), i myślę że mogę śmiało nazwać się fashionistką. Jest tylko jedno małe ale, do mojego zamiłowania do ubrań i zakupów dochodzi fakt że jestem osobą dość wybredną z konkretnym gustem i dlatego dość często (a zazwyczaj to zawsze) trudno jest mi znaleźć coś fajnego, co mi się podoba i co bym ubrała. A moje poszukiwania często zajmują sporo czasu.

Harajuku jest absolutnie niesamowitym miejscem na zakupy.

Zakupy w Harajuku były dla mnie niesamowitą przygodą i moim najlepszym zakupowym doświadczeniem. Mniejsze i większe sklepiki wypełnione po brzegi kolorowymi spineczkami, torebeczkami, sweterkami, sukienkami itd, itp. Stoiska i kawiarenki z zawijanymi naleśnikami, waflami, kawą i lodami. No i oczywiście podziemne miejsca z popularną wśród nastolatek Purikurą*. I ponieważ Harajuku jest tak ekscytującym miejscem to znalazło na samym początku mojej listy z miejscami w Japonii, które trzeba odwiedzić. x]

(*PURIKURA – Fotobudka)

harajuku03
Wafle w Harajuku
harajuku04
Sklep – Harajuku

 

 

 

 

 

 

 

 

 


——————————————————————————————————————————————————-
Komiks dostępny w angielskiej wersji językowej. KLIKNIJ TUTAJ ABY CZYTAĆ W ENGLISH.
WSZYSTKIE KOMIKSY PO POLSKU DOSTĘPNE TUTAJ.

 

Leave a Reply

