Komiks: Jak mój mąż i ja reagujemy na problemy

how we react to problems_agatanozaki

Mój mąż i ja zupełnie odmiennie reagujemy w sytuacjach kryzysowych. Kiedy zmagamy się z jakimś problemem to właśnie ja panikuję najbardziej, podczas gdy on podchodzi do wszystkiego z dystansem, bo przecież nie ma sensu stresować się czymś czemu i tak nie możemy zaradzić.

Japońskie słówka użyte w tym komiksie:

SHOUGANAI しょうがない – nie można nic zaradzić (mówi się trudno)

Strona techniczna – jak powstaje mój komiks:

Komiks rysuję odręcznie przy użyciu różnego rodzaju czarnych cienkopisów i ołówków. Szkicuje na zwykłym papierze do drukarki a potem przy użyciu lightbox’a przenoszę na brystol (dla tych co nie wiedzą co to lightbox link :]). Jeżeli chodzi o nakładanie koloru to wciąż eksperymentuję. Nie jestem do końca pewna czy chce aby komiks był w kolorze, czy też pozostał czarno-biały, dlatego też wszystkie dotychczasowe odcinki, które wrzuciłam na bloga są albo czarno-białe, czarno-białe ze screentonami, albo kolorowe, gdzie kolor został naniesiony przy użyciu komputera lub markerów Copic Markers.

Wszystkie moje komiksy dostępne są w dwóch językach po polsku i po angielsku. (☆^ー^☆)

Leave a Reply

